Hoe kunnen we helpen?

< Alle onderwerpen
Print

Conversie en SEO

[spintax]Het {optimaliseren|toevoegen|onderzoeken} van {zoekwoorden|keywords} is een {begin|{start|aftrap|aanvang}}. {Conversieoptimalisatie|Het verhogen van de verkoopkansen } is in mijn ogen {onlosmakelijk|zeker} verbonden met {zoekmachineoptimalisatie|seo|zoekmachineoptimalisatie}. Dus {zorg ik er ook voor dat|ik wil|ik realiseer dat} jouw website opvalt in de {zoekresultaten|SERP’s|zoekmachines} {door middel van|via|met} {structured data markups|rich snippets} ({SERP-features|strutured data }) en de {gebruiker|bezoeker|websitegebruiker|potentiële klant|ideale klant|mogelijke klant} wordt {verleid|gestimuleerd|aangezet} tot {een klik|doorklikken|bestellen|kopen|een afspraak maken|contact opnemen}. Als een {gebruiker|websitebezoeker|webbezoeker|mogelijke klant|webgebruiker} dan de {webpagina|site|website|pagina} {bezoekt|bekijkt|beziet|beoordeelt}, moet deze wel aansluiten bij de belofte in de {Google-resultaten|zoekresultaten|resultaten op de zoekpagina’s}. Hierdoor {{stijgt|wordt geoptimaliseerd:}|neemt toe} de kans op conversie. Als de {gebruiker|websitebezoeker|webbezoeker|mogelijke klant|webgebruiker} {namelijk|toch|immers|tenslotte|zeker} wordt teleurgesteld, mis je die {kans|potentie|mogelijkheid|vooruitzicht op een nieuwe klant} en klikt de {gebruiker|websitebezoeker|webbezoeker|mogelijke klant|webgebruiker} {direct|onmiddelijk|ogenblikkelijk|acuut|tegelijk|met alle plezier|meteen|heel graag|gelijktijdig|gelijk|onmiddellijk|gauw|tegelijkertijd} {weer|wederom|opnieuw|overnieuw} terug naar de zoekresultaten. Dat is {slecht|onvoldoende|beroerd|onjuist|niet voldoende} voor het bounce percentage. En laat die nu nét een van de ranking factoren zijn. Dus: hoe lager het bounce percentage, hoe {beter|verstandiger|meer aan te bevelen|slimmer} dat is voor conversiekansen én het scorend vermogen van de webpagina! [/spintax]

Inhoudsopgave