Hoe kunnen we helpen?
Conversie en SEO
[spintax]Het {optimaliseren|toevoegen|onderzoeken} van {zoekwoordenZoekwoorden zijn woorden die mensen intypen in Google. Ze worden gebruikt om informatie te vinden. We kennen shorttail en longtail zoekwoorden. Je gebruikt zoekwoorden om je content vindbaar te maken. Goede zoekwoorden sluiten aan bij de...|keywords} is een {begin|{start|aftrap|aanvang}}. {Conversieoptimalisatie|Het verhogen van de verkoopkansen } is in mijn ogen {onlosmakelijk|zeker} verbonden met {zoekmachineoptimalisatie|seo|zoekmachineoptimalisatie}. Dus {zorg ik er ook voor dat|ik wil|ik realiseer dat} jouw website opvalt in de {zoekresultaten|SERP’s|zoekmachines} {door middel van|via|met} {structured dataStructured data of schema mark-up (zoals JSON-LD) is extra code voor zoekmachines. Het wordt gebruikt om context te geven aan je content. Bijvoorbeeld voor reviews of FAQ’s. Met structured data realiseer je rich snippets, featured... Meer markups|rich snippets} ({SERP-features|strutured data }) en de {gebruiker|bezoeker|websitegebruiker|potentiële klant|ideale klant|mogelijke klant} wordt {verleid|gestimuleerd|aangezet} tot {een klik|doorklikken|bestellen|kopen|een afspraak maken|contact opnemen}. Als een {gebruiker|websitebezoeker|webbezoeker|mogelijke klant|webgebruiker} dan de {webpagina|site|website|pagina} {bezoekt|bekijkt|beziet|beoordeelt}, moet deze wel aansluiten bij de belofte in de {Google-resultaten|zoekresultaten|resultaten op de zoekpagina’s}. Hierdoor {{stijgt|wordt geoptimaliseerd:}|neemt toe} de kans op conversieConversie is het moment waarop een bezoeker iets doet wat jij wilt. Bijvoorbeeld: inschrijven, kopen, bellen of downloaden. Een landingspagina moet een conversiedoel hebben.Een duidelijke call to action maakt dat verschil. Meet je conversie met.... Als de {gebruiker|websitebezoeker|webbezoeker|mogelijke klant|webgebruiker} {namelijk|toch|immers|tenslotte|zeker} wordt teleurgesteld, mis je die {kans|potentie|mogelijkheid|vooruitzicht op een nieuwe klant} en klikt de {gebruiker|websitebezoeker|webbezoeker|mogelijke klant|webgebruiker} {direct|onmiddelijk|ogenblikkelijk|acuut|tegelijk|met alle plezier|meteen|heel graag|gelijktijdig|gelijk|onmiddellijk|gauw|tegelijkertijd} {weer|wederom|opnieuw|overnieuw} terug naar de zoekresultaten. Dat is {slecht|onvoldoende|beroerd|onjuist|niet voldoende} voor het bounce percentageHet bounce percentage ofwel de terugklikratio is het percentage websitebezoekers dat je site verlaat zonder verder door te klikken. Meer. En laat die nu nét een van de ranking factoren zijn. Dus: hoe lager het bounce percentage, hoe {beter|verstandiger|meer aan te bevelen|slimmer} dat is voor conversiekansen én het scorend vermogen van de webpagina! [/spintax]