Conversational AI
Conversational AIConversational AI is AI die gesprekken voert. Het wordt gebruikt in chatbots en assistenten. Bijvoorbeeld in klantenservice op websites. is AI die gesprekken voert.
Conversational AIConversational AI is AI die gesprekken voert. Het wordt gebruikt in chatbots en assistenten. Bijvoorbeeld in klantenservice op websites. is AI die gesprekken voert.
Conversie is het moment waarop een bezoeker iets doet wat jij wilt. Bijvoorbeeld: inschrijven, kopen, bellen of downloaden. Een landingspaginaEen landingspagina is de pagina waar een websitebezoeker je website binnenkomt. Elke landingspagina kan de homepagina zijn, maar hoeft niet. Hij heeft één duidelijk doel. Zoals inschrijven, contact opnemen of iets kopen. Goede content, overtuiging... moet een conversiedoel hebben.Een duidelijke
Conversie SEOConversie SEO combineert vindbaarheid met verleiding. Het doel is niet alleen hoog scoren in Google, maar ook zorgen dat bezoekers doorklikken, blijven en actie
Conversieoptimalisatie (CRO)Conversieoptimalisatie (CRO) is het proces waarbij je systematisch onderzoekt hoe je meer bezoekers laat overgaan tot actie (conversie) — zoals een aankoop, offerteaanvraag of
ConversiepsychologieConversiepsychologie is het vakgebied binnen marketing en webdesign dat zich richt op het beïnvloeden van (online) gedrag met psychologische principes, met als doel om bezoekers
Core Web Vitals zijn technische prestatiecijfers. Hieronder vallen Largest Contentful PaintLargest Contentful Paint - LCP meet hoe snel de grootste zichtbare content op je pagina wordt geladen. Bijvoorbeeld een grote afbeelding, koptekst of video. Het is net als First Input Delay een onderdeel van de Core..., First Input DelayFirst Input Delay FID meet hoe snel je website reageert als iemand iets aanklikt. Een lage FID betekent dat je site snel reageert.Dat is goed voor de ervaring van je bezoeker. Google gebruikt FID en... en First Contentful Paint. Ze zorgen voor een gebruiksvriendelijke webite. Hoe
Cornerstone content (kernpagina ofwel pillar page) zijn je belangrijkste en meest complete pagina’s over een specifiek onderwerp. Ze vormen het fundament van je SEO-strategieEen SEO-strategie is je plan om beter vindbaar te worden in zoekmachines. Het omvat o.a. zoekwoordenonderzoek, contentclusters, technische optimalisatie en slimme interne links. Zo bouw je een sterke topic autority op. Meer en
Crawlbudget is de hoeveelheid pagina’s die Google bereid is te crawlenCrawlen is het lezen van je site door zoekmachines. Google controleert via de sitemapEen sitemap is een overzicht van al je pagina’s. Het wordt gebruikt door zoekmachines om te crawlen. Bijvoorbeeld via je sitemap.xml-bestand. Meer of
Crawlen is het lezen van je site door zoekmachines. Google controleert via de sitemap of er nieuwe content geplaatst is en indexeert deze vervolgens in
Een CRM-systeem (Customer Relationship Management) is software waarmee je alle interacties met (potentiële) klanten centraal beheert. Denk aan NAW-gegevens, e-mails, offertes, aankoophistorie en gespreksnotities –