Glossary termen

Conversational AI

Conversational AIConversational AI is AI die gesprekken voert. Het wordt gebruikt in chatbots en assistenten. Bijvoorbeeld in klantenservice op websites. is AI die gesprekken voert.

Conversie

Conversie is het moment waarop een bezoeker iets doet wat jij wilt. Bijvoorbeeld: inschrijven, kopen, bellen of downloaden. Een landingspagina moet een conversiedoel hebben.Een duidelijke

Conversie SEO

Conversie SEOConversie SEO combineert vindbaarheid met verleiding. Het doel is niet alleen hoog scoren in Google, maar ook zorgen dat bezoekers doorklikken, blijven en actie

Conversieoptimalisatie (CRO)

Conversieoptimalisatie (CRO)Conversieoptimalisatie (CRO) is het proces waarbij je systematisch onderzoekt hoe je meer bezoekers laat overgaan tot actie (conversie) — zoals een aankoop, offerteaanvraag of

Conversiepsychologie

ConversiepsychologieConversiepsychologie is het vakgebied binnen marketing en webdesign dat zich richt op het beïnvloeden van (online) gedrag met psychologische principes, met als doel om bezoekers

Core Web Vitals

Core Web Vitals zijn technische prestatiecijfers. Hieronder vallen Largest Contentful Paint, First Input Delay en First Contentful Paint. Ze zorgen voor een gebruiksvriendelijke webite. Hoe

Cornerstone content

Cornerstone content (kernpagina ofwel pillar page) zijn je belangrijkste en meest complete pagina’s over een specifiek onderwerp. Ze vormen het fundament van je SEO-strategie en

Crawlbudget

Crawlbudget is de hoeveelheid pagina’s die Google bereid is te crawlenCrawlen is het lezen van je site door zoekmachines. Google controleert via de sitemap of

Crawlen

Crawlen is het lezen van je site door zoekmachines. Google controleert via de sitemap of er nieuwe content geplaatst is en indexeert deze vervolgens in

CRM-systeem

Een CRM-systeem (Customer Relationship Management) is software waarmee je alle interacties met (potentiële) klanten centraal beheert. Denk aan NAW-gegevens, e-mails, offertes, aankoophistorie en gespreksnotities –