Technische SEO
Technische SEOTechnische SEO is het optimaliseren van de achterkant van je website. Het zorgt ervoor dat zoekmachines je site goed kunnen vinden en begrijpen.Bijvoorbeeld door
Technische SEOTechnische SEO is het optimaliseren van de achterkant van je website. Het zorgt ervoor dat zoekmachines je site goed kunnen vinden en begrijpen.Bijvoorbeeld door
Een technische SEO-auditEen technische SEO-audit is een grondige check van de technische gezondheid van je website, gericht op indexeerbaarheid, laadsnelheid, URL-structuur en gebruikservaring. Denk aan zaken als crawlbudget, redirect chains, orphan pages, Core Web Vitals, structured data... Meer is een grondige check van de technische gezondheid van je website, gericht op indexeerbaarheid, laadsnelheid, URL-structuurURL-structuur is de opbouw van je webadressen. Het wordt gebruikt voor duidelijkheid en vindbaarheid. Bijvoorbeeld /blog/seo-tips/ i.p.v. /?p=123. Houd de URL kort, logisch en leesbaar. en gebruikservaring. Denk aan zaken als
TF-IDF staat voor Term Frequency – Inverse Document Frequency. Het is een wiskundige formule die bepaalt hoe belangrijk een woord is binnen een specifieke tekst,
Thought leadershipThought leadership is het strategisch delen van expertise en visie om erkend te worden als autoriteit binnen een vakgebied. Het doel is vertrouwen op
Topic authorityTopic authority is de mate waarin Google jouw website als expert ziet binnen een specifiek onderwerp. Door goede cornerstone contentCornerstone content (kernpagina ofwel pillar page) zijn je belangrijkste en meest complete pagina’s over een specifiek onderwerp. Ze vormen het fundament van je SEO-strategie en staan centraal in de silo-structuur. Gerelateerde pagina’s linken intern naar... Meer en een sterke silo-structuurEen silo-structuur groepeert content rond hoofdonderwerpen in aparte secties op je website. Binnen elke silo staat een cornerstone content-pagina centraal, ondersteund door gerelateerde contentclusters. Door een sterke interne linkstructuur binnen elke silo bouw je aan... Meer
Topic cluster (of topical cluster) is een groep van verwante contentContent is alle inhoud op je website. Het wordt gebruikt om informatie te delen. Bijvoorbeeld
Trust is het onbewuste gevoel dat iets of iemand betrouwbaar is. Zonder vertrouwen geen klik, geen conversieConversie is het moment waarop een bezoeker iets doet wat jij wilt. Bijvoorbeeld: inschrijven, kopen, bellen of downloaden. Een landingspagina moet een conversiedoel hebben.Een duidelijke call to action maakt dat verschil. Meet je conversie met..., geen klant. Het brein scant razendsnel op reviews,
Tussenkoppen (H2 t/m H6)Tussenkoppen (H2 t/m H6) worden ook wel subtitels genoemd. Het zijn korte stukjes tekst die boven een alinea staan. Deze meta-tekstenMeta-teksten zijn stukjes informatie die je aan zoekmachines meegeeft. De belangrijkste zijn de meta title en meta description.Ze verschijnen in de zoekresultaten als titel en beschrijving van je pagina. Meta-teksten zijn belangrijk voor de doorklikratio... Meer geven
Een URL is het webadres van een pagina. Je ziet het bovenin je browser, zoals: www.jouwwebsite.nl/seo. Elke pagina op internet heeft een eigen URL. Een duidelijke