ContentstrategieContentstrategie is het plan achter al je (online) content. Het bepaalt wat je vertelt, tegen wie, waar, en met welk doel. Denk aan thema’s, formats, kanalen en timing. Een sterke contentstrategie sluit aan op de... Meer is het plan achter al je (online) contentContent is alle inhoud op je website. Het wordt gebruikt om informatie te delen. Bijvoorbeeld SEO-teksten, afbeeldingen of video’s. Ook podcasts en tools zijn content. Helpful content dat voldoet aan E-E-A-T helpt je bezoeker én.... Het bepaalt wat je vertelt, tegen wie, waar, en met welk doel. Denk aan thema’s, formats, kanalen en timing. Een sterke contentstrategie sluit aan op de behoeften van je (persona) en ondersteunt elke fase van de customer journey.
Gerelateerde termen: buyer personaEen buyer persona is een semi-fictieve beschrijving van jouw ideale klant. Je baseert deze op data, gesprekken en gedrag. Een goede persona bevat doelen, pijnpunten, bezwaren en informatiebehoefte. Het helpt je om tekst en visuele... Meer, contentmarketingContentmarketing is het strategisch inzetten van waardevolle, relevante en consistente content om een duidelijke doelgroep aan te trekken én te behouden. Niet om direct te verkopen, maar om vertrouwen op te bouwen en uiteindelijk klanten... Meer, conversie SEO.