Hoe kunnen we helpen?

< Alle onderwerpen
Print

Marketingdoelen

SEO draagt bij aan lange termijn marketingdoelen.

zoekmachineoptimalisatie moet dus iets toevoegen aan het marketingdoel. Korte termijn marketingdoelstellingen omvatten een periode van jaargang. Lange termijn marketingdoelstellingen hebben betrekking op de termijn drie tot vijf jaar. SEO is doch een langlopend proces; eenvoudig voordeel behalen met SEO is moeilijk. Er bestaat geen knop die je als SEO-er kunt induwen om snel een eind resultaat te scoren. Je bent afhankelijk van het algoritme van de al die andere zoekmachines en dat kan morgen weer anders zijn. Zoals ik al schreef: SEO heeft te maken met én content, én techniek, én linkbuilding. Aan dit rijtje kan ik nog én algoritmes toevoegen én jouw concurrenten (want die zitten online ook niet stil). Met die langere tijdsinvestering voor een SEO-traject dien je dus rekening te houden.

Volgende Powerfull online marketing funnel in 6+1 stappen
Inhoudsopgave