Hoe kunnen we helpen?

< Alle onderwerpen
Print

Marketingdoelen

Zoekmachineoptimalisatie levert een bijdrage aan lange termijn marketingdoeleinden.

zoekmachineoptimalisatie moet dus iets toevoegen aan het marketingdoel. Korte termijn marketingdoeleinden behelzen een periode van jaargang. Lange termijn marketingdoelen omvatten de tijdsduur drie tot vijf jaar. SEO is nochtans een langdurig proces; spoedig scoren met SEO is lastig. Er bestaat geen knop die je als SEO-er kunt aanzetten om snel een eind resultaat te scoren. Je bent afhankelijk van het algoritme van Google en dat kan over enkele weken weer anders zijn. Zoals ik al schreef: SEO heeft te maken met én content, én techniek, én linkbuilding. Aan dit rijtje kan ik nog én algoritmes toevoegen én jouw concurrenten (want die zitten online ook niet stil). Met die langere tijdsinvestering voor een SEO-traject dien je dus rekening te houden.

Volgende Powerfull online marketing funnel in 6+1 stappen
Inhoudsopgave